Etiketter

onsdag den 25. december 2013

Glædelig jul... og lille ide til foldede juletræer i pap

Små sølvstager og foldede juletræer i pap.
Rigtig glædelig jul til familie, venner, kollegaer og alle jer andre, der har besøgt bloggen i de første måneder. Det at blogge er ret nyt for mig, startede først i oktober, og jeg kan mærke, at det er svært at følge med her i december. Tiden flyver af sted, og når der også skulle købes julegaver, bages, laves konfekt, pyntes og holdes jul for familien - ja så var det svært, også at nå at ryste nogle ideer ud af ærmet. Der vel og mærke kom på bloggen i ordentlig tid, så andre havde noget at bruge dem til.
Heldigvis er der andre bloggere, der er bedre til at planlægge tiden end mig, og de små søde foldede juletræer, der i år pynter på mit julebord, har jeg fundet på bloggen myLifebox, hvor der også er en lille video om, hvordan man folder dem. Det tager ikke ret lang tid at folde juletræerne, så måske nogen kan nå at bruge ideen på julefrokostbordet ;-)
Se andre jule gør det selv ting her "Jul".
Årets julebord a la Villa Marietta.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar