Etiketter

onsdag den 24. september 2014

Pallesofaen med hynde

Udesofa lavet af paller.

I år har den helt store trend i haven været at bruge paller til bænke, borde og urtehaver mv.
Mariettas have er selvfølgelig ingen undtagelse, og min mand har i forsommeren hjulpet med at skrue en pallesofa sammen. Nu har jeg så endelig syet en hynde og pude til sofaen.
Jeg er absolut ikke nogen stor syerske, men synes selv jeg har fået lavet nogle ok hjørner på min hynde ;-) Opskriften der hjalp mig fandt jeg på http://pelunika.dk/index.php?page=23.
Pallesofa og pergola
Her er pallesofaen trillet hen til en plads i solen under pergolaen, der blev lavet for 3 år siden. Pergolaen er snart helt dækket af 2 slags grønne drueplanter, og fungere fint som skjul for naboens hoveddør.

2 kommentarer:

  1. Super flot lavet, Mette, nu får jeg mod på at lave nye hynder til vores havemøbler. Sanne

    SvarSlet
  2. Hej Sanne
    Tak for det, du kender jo mine talenter foran en symaskine, men for dig vil det være en let sag. Jeg købte skummadressen i Jysk og der er en grund til at den ikke er tykkere..... det er xxxxx dyrt! knus Mette

    SvarSlet