Etiketter

onsdag den 10. december 2014

Endnu en hjertekrans til døren

Den færdige hjertekrans
Så blev det min tur, til at få en grankrans på døren. Jeg har som altid bundet en hjertekrans af forskelligt gran, thuja, buskbom, enebær, lærkekogler, efeu blade og blomsterstande. Men da hjertekransen var færdig, syntes jeg der manglede noget, at den var blevet lidt kedelig. Så i år har kransen fået tilført et par af de kogleblomster, jeg lavede for nogle dage siden, og små guld-glimmer kugler, og det på trods af, at jeg absolut ikke er nogen glimmerpige.
Sådan så kransen ud i første omgang, siden blev der tilført kogleblomster og glimmerkugler.
Her ser du kransen uden glimmer og kogleblomster.
Se hvor jeg ellers har brugt mine kogleblomster "Hjemmelavet kalenderlys".
Se min hjertekrans fra sidste år her "Hjertekrans til døren", eller hvad med at se mine andre grankranse her "Bind en julekrans af gran".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar