Etiketter

onsdag den 17. juni 2015

Loppefund

Loppefund.
Sidste weekend brugte jeg lidt tid på loppemarkeder i Odense centrum.
Synes selv jeg gjorde nogle fine køb :) I hvert fald var det en hyggelig formiddag, og det var længe siden jeg sidst havde tid, til at være på loppemarkeder.

Her ser i mine fund:
Hulmaskine til en 5,- (jeg har et eller andet med gamle hulmaskiner, så den måtte med hjem).
Hæftemaskine til 7,- (når jeg nu var i gang med kontorartiklerne ;)).
Dørslag til 5,- (hænger allerede ude i drivhuset - klar til tomater eller nyopgravede kartofler).
Tekande i fin retro stil. Jeg måtte give 110,- Stellet hedder Kronjyden Relief og blev lavet af B&G.
Eva køkkenvægt, jeg er ikke sikker på, der er plads i køkkenet til den, men jeg husker min mors grønne magen til, fra 70-erne, så til 20,- kom den også med hjem.
Og så til sidst 5 kg loddet til en 10,- det skal bruges som dørstopper.
Og flere loppefund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar