Etiketter

onsdag den 23. september 2015

Endnu et loppefund..... Drinks bar- og serveringsvogn

Serveringsvogn eller barvogn.
Så har jeg igen været på loppemarked :) og fik købt en fin serveringsvogn / barvogn. 
Jeg måtte helt op og give 400,- og syntes det var dyrt, for jeg plejer kun at købe billige små ting på loppemarkeder. Bagefter ser det ud som om serveringsvognen er en ok handel, for efter lidt googlen, mener jeg det er en tysk Dinett serveringsvogn fra 50-erne lavet af Bremshey & Co. Prisen varierer fra 400-1500,-..... nå jeg er glad for den :)
Serveringsvognen eller barvognen er sammenklappelig, og lavet af krom og "træet" er laminat, der ligner palisander. Jeg tænker barvognen skal indrettes som en lille hjemmebar med gode flasker og glas.
Der kommer flere billede på bloggen, når jeg har fået barvognen pudset og indrettet.
Sammenklappelig serveringsvogn.
Se nogle af mine andre loppefund her.
Nu kan du også se den indrettede bar- og serveringsvogn, her.

1 kommentar:

  1. En sej vogn. Du finder da også nogle gode ting.
    Sanne

    SvarSlet