Etiketter

mandag den 1. december 2014

Bind en julekrans af forskelligt gran

Næsten ens julekranse.
Hvad med at binde en julekrans til døren?
I denne weekend har jeg været i gang med at binde et par kranse. Julekransene er lavet til at hænge på døren, men man kan selvfølgelig, også bruge dem til adventskranse, dog vil jeg anbefale, hvis man skal bruge dem til adventskrans, at lave dem på en halmkrans (så er der lidt at sætte lysene fast på) og ikke en stålkrans, som jeg har gjort her. 
Jeg har fået en masse gran forærende og sammen med bundter af enebær, thuja, buskbom mv. fra Grønttorvet, og hvad jeg har kunnet finde i haven, kan det i år blive til rigtig mange kranse, nok også flere end jeg kan nå at lave.
Disse to kranse er allerede blevet foræret væk, men den næste julekrans må hellere blive til mig selv :) Så vi også her i Villa Marietta kan få pyntet døren lidt op.

Se hvordan man binder en krans her "Bind en krans".
Nu kan du også se hjertekransen, der pynter Villa Mariettas hoveddør i år "Endnu en hjertekrans til døren".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar