Etiketter

søndag den 30. november 2014

Hjemmelavet kalenderlys

Hjemmelavet kalenderlys.
Igen i år har jeg brugt min ide vedr. kalenderlys, hvor der bare er puttet 24 små juletræslys ned i et sødt glas sammen med lidt kogler. Denne gang er glasset blevet pyntet med en lille enebærkrans, kogleblomster på ståltråd og selvfølgelig lysholderen.
Jeg har lavet kransen af enebær, så den kan tages af, for enebær bliver hurtigt tørt og kedeligt, så jeg regner med, at skulle binde frisk enebær på engang imellem.
Kogleblomsterne er kogleskæl, der er limet sammen på en ståltråd, og selvom mine limklatter blev lidt store, synes jeg kogleblomsterne er blevet meget sjove. Jeg fandt ideen til kogleblomsterne på strikketantens blog, se den her.
Enebærkrans og kogleblomster til kalenderlys.


1 kommentar:

  1. Den er så fin.. intet mindre end genial med lysholder på glasset

    SvarSlet