Etiketter

tirsdag den 31. december 2013

Taske af dåsekapsler

Hæklet taske af dåsekapsler.
Tasken af dåsekapsler (eller pull tabs om man vil) har været længe undervejs. Faktisk er det ca. 2 år siden, jeg ledte efter en opskrift for at lave en taske af dåsekapsler, og ikke rigtig havde held med at finde nogen, som jeg kunne lide. Tit synes jeg, at den hæklede del bliver for dominerende, og dåsekapslerne ikke er synlige nok, og at det hele ender med et lidt klumpet udtryk. Så jeg forsøgte mig lidt frem med, hvordan jeg kunne hækle dem sammen og gik derefter i stå. Her i juleferien stødte jeg så på mine forsøg igen, og da nytårsaften jo nærmer sig, og jeg egentlig mangler en sjov taske til at have med, fik jeg hæklet stykkerne sammen, syet foer og lynlås i og lavet en læderrem. Her ser i resultatet ;-) måske nok lidt mere pudsig end pæn.
Rigtig godt nytår til alle. 
Opskriften kommer nok senere, lige nu er det vist tid til lakering af neglene.
Se også opskriften her på "Taske flettet af avispapir"
Hæklet taske af dåsekapsler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar